Linn - Bilder från inomhusmatch mot Rönnskär

Hallå där! Tycker vi är på tok för dåliga på att uppdatera på denna blogg. Kom igen nu tjejer! Nu när serien snart drar igång, tycker det är dags att folk börjar skriva mera här på bloggen (inklusive mig).

Kom på att jag inte lagt ut bilderna från en inomhusmatch vi spelade nu i vinter mot Rönnskär. Matchen slutade med oavgjort om jag inte minns fel? Kan ha blivit en förlust (rätta mig om jag har fel)?  

Här kommer bilderna och ni får stå ut med att alla typ är suddiga. Enjoy!


Elise stod till och med i mål! Eloge till henne att hon ställde upp.



Mia sköt ett stenhårt skott i mål på en frispark.









Minns ej, men detta kan ha varit slutresultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0