Natalie - nervös

är det bara jag som är sjukt nervös inför match?
REDAN IGÅR VAR JAG ASTAGGAD, när jag stod och såg herrarnas match i regnet >klicka här< vart jag så sugen på att spela så jag trodde jag skulle SPRICKA, allvarligt. Men i morse vaknade jag av smärta i magen, NERVÖS SMÄRTA???? illa, fast inte direkt ovanligt när de gäller mig.. undra om de är hälsosamt?


Aja, hursomhelst.. Matchstarten är som sagt kl16 i ljusvattnet, som thea redan meddelat, så jag hoppas våra trogna fans befinner sig där då för att heja fram en seger.

följande är kallade till sista matchen för damlaget mot ljusvattnet. ninaW, thea, idaW, emelie, linnW, elise, elinW, idaF, mia, matilda, juliaH, jennifer, lisaM, stene, natalie, ninaL.



Resultat och bilder kommer direkt efter matchen hoppas jag. NÅGON TA MED KAMERA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0