Mia och Natalie - tillägnat Micke P =)

- Du är en sjuk och konstig jäkel. Här står jag och kallar dig för hjärndöda rikspajas, stendumma blinda ärkefån, lobotomerade dumäckel, och glosögda förvirrade byfåne. Och du står bara och flinar?!
- Ja, jag tränar för att bli fotbollsdomare.

En man stod han i tvättrummet och skulle tvätta sina t-shirts. Han hade varit där i cirka tio sekunder när han ropade till sin fru:
- Vilket program ska jag använda?
- Det beror på, svarade hon. Vad står det på t-shirten?
- Manchester United, svarade han.
Och så säger de att blondiner är dumma...

Mitt under fotbollsmatchen hörde målvakten ett rop från publiken:
- Olle, Olle, skynda dig hem! Ditt hus brinner!
Han slängde målvaktshandskarna och sprang av planen, genom publikhavet och ut ur stadion. Han sprang så fort han någonsin kunde, men plötsligt tvärstannade han:
- Varför springer jag egentligen? Jag heter ju inte Olle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0