Linn - Fotbollens dag (igår)!

Igår var det Fotbollens dag i Bureå! Och så här stod det på Bureå IF:s hemsida:

"Varmt välkomna till fotbollens dag på Myggvalla i Bureå! Gratis fotbollsgolf hela dagen! Fika, hamburgare och lotter finns till försäljning. För hålltider och matchprogram, se vidare nedan

9.50 Öppningstal

10.00 Bureå IF F7 - Bergsbyn SK 03

10.00 Bureå IF P7 - Stämingsgården IK 03

11.00 Bureå IF P11 - Stämningsgården IK 99 vit 

11.00 Bureå IF Mix 8 - Hjoggböle

12.00 Bureå IF Damlaget möter Bureå IF:s gamla damspelare

14.00 Bureå IF Herrlag - Vilhemlina IK

16.00 Invigning av sandplanen

16.30 Beachfotbollsmatcher

17.10 Vinnare koras"


Det var en mycket trevlig dag för alla fotbollsälskare m.m.
Förutom att vi hade lite otur med vädret.


Så fort alla resultat kommit in på Västerbottens fotbollsförbund kan jag publicera
dem i ett eget inlägg. Det enda jag kan säga nu är hur det gick i våran match.


Bureå IF damer - Bureå IF gamla damspelare  1-0

Mål: Matilda Tellström Stenlund


Referat: Jag (Linn) kan inte säga så mycket om matchen pga. att jag stukade foten just i början och fick fara hem. Men jag vill endå ge beröm åt mina lagkamrater att ni stod upp hela matchen och fixade en seger som slutade med 1-0.

Vore kul om någon av er som spelade matchen kunde berätta lite mer om hur det gick under matchens gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0